​تمدید طرح «خدمات خودرو در محل» امداد خودرو سایپا تا اطلاع ثانوی

فروش آنلاین انواع فیلتر هوا، فیلتر روغن، فیلتر بنزین، فیلتر کابین، روغن موتور، هیدرولیک گیربکس، لنت، برف پاک کن، مکمل ها و خوشبوکننده های خودرو و..

​تمدید طرح «خدمات خودرو در محل» امداد خودرو سایپا تا اطلاع ثانوی

۸۲ بازديد

تمدید طرح «خدمات خودرو در محل» امداد خودرو سایپا تا اطلاع ثانوی

 

با دستور مدیرعامل گروه اتومبیل سازی سایپا اجرای طرح «خدمات خودرو در محل» امداد خودرو سایپا تا اطلاع ثانوی تمدید شد.
طرح خدمات خودرو در محل ، خدمات امدادی با اجرت و ایاب و ذهاب مجانی برای دارندگان محصولات سایپا ارائه می گردد.
طرح «خدمات خودرو در محل» امداد خودرو سایپا در راستای مسئولیت های اجتماعی گروه خودروسازی سایپا و همکاری با ستاد ملی مبارزه با کرونا اجرا گردیده است.


مدیر عملیات امداد خودرو سایپا در ا اعلام این خبر، اظهار نمود: طرح بهار 1400 گروه سایپا که از 27 اسفند 1399 شروع و تا 14 فروردین 1400 در جاده ها و محورهای پر رفت و آمد کشور اجرا گردید با کسب بیشترین رضایت دارندگان اتمبیل های سواری گروه سایپا و غیر سایپا، به اتمام رسید.


عباس فخاریان بیان نمود: در این طرح، گروه اتومبیل سازی سایپا، افزایش کیفیت اتومبیل های تولیدی سایپا، استفاده از سرویس های ادواری و بازدیدهای فنی در قالب طرح خدمات خودرو در محل، موجب شد درخواست خدمات امدادی ثبت شده نسبت به تعداد سفرها افزایش زیادی نداشته باشد.


فخاریان ضمن تاکید بر مهم بودن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خاطر نشان نمود: گروه اتومبیل سازی سایپا از اول امسال، مشتریان خود را به دریافت خدمات اتومبیل در محل و پیشگیری از مسافرت های غیرضروری تشویق نموده و سنت هر ساله خود در مورد برگزاری طرح نوروزی و همراهی با مسافران نوروزی را به منظور همکاری با ستاد ملی مبارزه با کرونا و دیگر سازمان های زیربط با شرایط متفاوت و عنوان طرح بهار 1400 اجرا نمود.


گفتنی است گروه های کنترل و نظارت در طرح بهار 1400 با به کارگیری تجهیزات کنترلی نوین و هوشمند توانستند با بازدهی بیشتری اقدام به نظارت و رفع نقاط قابل بهبود در خدمت رسانی به هموطنان بپردازند و در نهایت موجب کم کردن رفت و آمدهای غیر ضروری شوند.


هموطنان گرامی می توانند برای درخواست خدمات خودرو در محل، خدمات امدادی، مشاوره فنی و ثبت انتقادات و پیشنهادات با شماره سراسری 096550 و یا 84444 – 021 تماس بگیرند و از خدمات پس از فروش گروه اتومبیل سازی سایپا بهره مند گردند.

 

#فیلتر_روغن #فیلتر_هوا #فیلتر_بنزین #فیلتر_کابین

 

 

خرید فیلتر خودرو از سایت معتبر کارکالا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.