قیمت محصولات ایران خودرو میخکوب شد

فروش آنلاین انواع فیلتر هوا، فیلتر روغن، فیلتر بنزین، فیلتر کابین، روغن موتور، هیدرولیک گیربکس، لنت، برف پاک کن، مکمل ها و خوشبوکننده های خودرو و..

قیمت محصولات ایران خودرو میخکوب شد

۷۷ بازديد

 قیمت محصولات ایران خودرو میخکوب شد

اقتصادنیوز : محصولات ایران خودرو امروز 25 فروردین ماه 1400 برای چهارمین روز در هفته جاری بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.

به گزارش اقتصادنیوز ؛ در بین ماشین های پرتیراژ ایران خودرو ماشین هایی مثل« پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF7»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظر خریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب نمایند.

طبق ارزیابی های صورت گرفته تعطیلی مراکز شماره گذاری اتومبیل که به نوعی می توان از آن به عنوان تعطیلی بازار اتومبیل یاد کرد و تداوم مذاکرات هسته ای باعث شد تا محصولات ایران خودرو طی روزهای اخیر بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شوند.

به گفته فعالان بازار اتومبیل «سمند LX» که از اول هفته پیش همواره با رشد قیمت مواجه بود طی روزهای اخیر بدون تغییر و با قیمت 193 میلیون تومان معامله شد.

«سمند LX با موتورEF7» هم 25 فروردین در بازار با قیمت 210 میلیون تومان و «سورن» هم با قیمت 248 میلیون تومان در بازار عرضه شدند.

در بین خانواده 206 هم «پژو 206 تیپ دو» امروز بدون تغییر قیمت و با قیمت 203 میلیون تومان معامله شد، «پژو 206 تیپ 5» هم بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شد، این اتومبیل در بازار 245 میلیون تومان به فروش رسید.

در بین محصولات این گروه «پژو 206 صندوقدار» هم که روز پیش افزایش قیمت دو میلیونی در بازار را تجربه نموده بود 25 فروردین بدون تغییر و با قیمت 247 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

 

#فیلتر_روغن #فیلتر_هوا #فیلتر_بنزین #فیلتر_کابین

 

خرید فیلتر خودرو از سایت معتبر کارکالا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.