عرضه ماهانه دست کم ۵۵ هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو به بازار

فروش آنلاین انواع فیلتر هوا، فیلتر روغن، فیلتر بنزین، فیلتر کابین، روغن موتور، هیدرولیک گیربکس، لنت، برف پاک کن، مکمل ها و خوشبوکننده های خودرو و..

عرضه ماهانه دست کم ۵۵ هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو به بازار

۳۹ بازديد

 عرضه ماهانه دست کم ۵۵ هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو به بازار/ افزایش ۲۳ درصدی عرضه در سه ماهه پایانی امسال

گروه صنعتی ایران‌خودرو قصد دارد در سه ماهه پایانی امسال بیش از ۱۶۰ هزار دستگاه خودرو را روانه بازار کند که این عدد بیش از ۲۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش خواهد داشت.

به نقل از ایکوپرس- براساس برنامه ‌زمان‌بندی تولید و عرضه خودرو توسط بزرگ‌ترین خودروساز کشور و به‌ منظور تحقق اهداف وزارت صمت در تنظیم بازار خودرو، تا پایان سال به طور میانگین ماهانه بیش از 55 هزار دستگاه خودرو وارد بازار خواهد شد.

در حال حاضر در کنار حفظ روند افزایشی تولید، خودروهای دارای کسری قطعه در حال تکمیل و عرضه است و بر همین اساس تا پایان سال بیش از 160 هزار دستگاه خودرو تجاری‌سازی و عرضه خواهد شد.

همچنین با اجرای برنامه‌های تکمیل و عرضه خودرو، خودروهای دارای کسری کاهش 50 هزار دستگاهی را تجربه خواهد کرد.

در حال حاضر تکمیل و تجاری سازی خودروها،‌ در کنار افزایش تولید،‌ روند ثابتی گرفته به گونه‌ای که در دو روز تعطیل هفته گذشته، چهار هزار و 400 دستگاه خودرو تکمیل و تجاری سازی شده است.

گفتنی است، با تامین قطعات حساس الکترونیک به ویژهACU، تولید و عرضه خودرو روند افزایشی گرفته و با پیگیری های مستمر در زنجیره تامین و همکاری و همدلی قطعه سازان داخلی، این روند با شتاب بیش‌تری ادامه خواهد یافت.

شما میتونید از هر جای کشور به ر احتی و با اطمینان از کیفیت فیلتر هوا، فیلتر روغن، فیلتر کابین، فیلتر بنزین و لوازم مصرفی خودروتون رو از سایت کارکالا سفارش بدین و اون رو درب منزل دریافت کنید.

سایت کارکالا دارای نماد اعتماد الکترونیکیه و تمامی فیلتر ها با گارانتی مرجوعی به شما تحویل داده میشه و البته با هر خرید بالای 500 هزار تومان یک هدیه از ما دریافت میکنید

جهت مشاهده فیلتر خودتون در سایت لطفا به لینک زیر مراجعه بفرمایید:

https://www.carkala.com

#فیلتر_روغن #فیلتر_هوا #فیلتر_بنزین #فیلتر_کابین

​​

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.